Καλησπερα σε ολους! Μολις το συνειδειτοποιησα... δεν υπαρχουν μαγικες συνταγες και ξορκια... το μονο που χρειαζομαστε ειναι η ΓΝΩΣΗ την οποια ολοι μας εχουμε εδω μεσα... ειτε επειδη βιωσαμε την αλλαγη ειτε επειδη διαβασαμε τις ιστοριες οσων την βιωσαν..Το μονο που μας λειπει ειναι η ΠΙΣΤΗ... στον εαυτο μας στο μυαλο μας και στις αντοχες μας... ολοι αξιζουμε να γινουμε αυτο που ονειρευομαστε.. το προβλημα συνηθως ειναι πως δεν το οραματιζομαστε αυτο που θελουμε να γινουμε... Μολις το καταλαβα... Μολις τωρα φανταστηκα τον εαυτο μου ετσι οπως ακριβως τον θελω και πραγματικα το ενιωσα μεσα μου οτι μπορω να τα καταφερω γιατι μου αξιζει... τοσο καιρο ξεφευγα απο την πορεια μου γιατι δεν ειχα αρκετη εμπιστοσυνη στον εαυτο μου και στις σκεψεις μου.. Οπώς και αλλοι εδω μεσα.. Γι αυτο τα γραφω αυτα.. για να βοηθησω τον εαυτο μου και οσους το χρειαζονται...
Αυριο ξημερωνει μια καινουρια μερα!!! Ατκινς σε ευχαριστω...