Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: ΔΙΑΒΗΤΗΣ

Re: ΔΙΑΒΗΤΗΣ 16 Χρόνια 10 Μήνες πριν #4766

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Καλωσορίζουμε τον Δημήτρη στην παρέα μας.

Ήθελα να κάνω εξ' αρχής και ένα κομμάτι για τον διαβήτη, αλλά επειδή δεν έχω γνώσεις παρά μόνο στο ότι βοηθάει η διατροφή, δεν το ξεκίνησα.

Ο Δημήτρης λοιπόν θα είναι υπεύθυνος για το κομμάτι διαβήτης και κετογενής διατροφή. Απορίστε και ρωτήστε ελεύθερα!

welcome2 lcome2
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ΔΙΑΒΗΤΗΣ 16 Χρόνια 10 Μήνες πριν #4769

  • dimitrisd
  • Το Άβαταρ του/της dimitrisd
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 47
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Marina έγραψε:
Καλωσορίζουμε τον Δημήτρη στην παρέα μας.

Ήθελα να κάνω εξ' αρχής και ένα κομμάτι για τον διαβήτη, αλλά επειδή δεν έχω γνώσεις παρά μόνο στο ότι βοηθάει η διατροφή, δεν το ξεκίνησα.

Ο Δημήτρης λοιπόν θα είναι υπεύθυνος για το κομμάτι διαβήτης και κετογενής διατροφή. Απορίστε και ρωτήστε ελεύθερα!

welcome2 lcome2
ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ΔΙΑΒΗΤΗΣ 16 Χρόνια 10 Μήνες πριν #4780

  • memos
  • Το Άβαταρ του/της memos
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 53
Διατροφικά Νέα
Δευτέρα, 11.02.2008 εκτύπωση | αποστολή σε φίλο | αφήστε σχόλιο (0 σχόλια)
Διαβήτης: Kαλύτερη η χαμηλή σε υδατάνθρακες διατροφή από τη χαμηλή σε λιπαρά
Η διατροφή που είναι χαμηλή σε υδατάνθρακες αλλά υψηλή σε ζωικά λίπη και πρωτεΐνες δεν φαίνεται να αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου ΙΙ στις γυναίκες, σύμφωνα με νέα έρευνα. Μια έρευνα δεν είναι ποτέ αρκετή ώστε να αλλάξει μια σύσταση αλλά η παρούσα έρευνα είναι ενδιαφέρουσα στο ότι δείχνει πως η διατροφή που είναι χαμηλή σε λιπαρά δεν είναι καλύτερη από αυτή που είναι χαμηλή σε υδατάνθρακες όσον αφορά την πρόληψη του διαβήτη τύπου ΙΙ, σημειώνει ο Thomas Halton επικεφαλής της έρευνας που δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘American Journal of Clinical Nutrition’.
Η μόνη δίαιτα που έδειξε πράγματι προστατευτική επίδραση ήταν αυτή που βασιζόταν σε λαχανικά, η χαμηλή σε υδατάνθρακες διατροφή που αποτελείτο από μεγαλύτερες ποσότητες λιπαρών λαχανικών και πρωτεϊνών λαχανικών και μικρότερες ποσότητες υδατανθράκων.

Τα ευρήματα αποτέλεσαν μικρή έκπληξη στον ερευνητή στο ότι οι περισσότεροι γιατροί και διατροφολόγοι συνιστούν διατροφή χαμηλή σε λιπαρά για να απομακρύνουν την εμφάνιση διαβήτη ΙΙ. Η έρευνα αυτή, σημειώνει ο ερευνητής, έδειξε ότι μια τέτοια διατροφή δεν εμπόδισε τον διαβήτη, στην ομάδα που μελετήθηκε, σε σύγκριση με τη διατροφή που ήταν χαμηλή σε υδατάνθρακες.

Έκπληξη αποτέλεσε και το εύρημα ότι η συνολική κατανάλωση υδατανθράκων είχε συνδεθεί με τον διαβήτη τύπου ΙΙ και ότι ο σχετικός κίνδυνος για το γλυκαιμικό φορτίο ήταν τόσο υψηλός.

Οι άνθρωποι που μειώνουν την κατανάλωση υδατανθράκων, γενικά προσλαμβάνουν περισσότερο ολικό και κορεσμένο λίπος και λιγότερα δημητριακά ολικής αλέσεως, φυτικές ίνες, φρούτα και λαχανικά, που μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο διαβήτη ΙΙ.

Για την έρευνα αυτή, ο Halton και η ομάδα του εξέτασε τη σχέση μεταξύ της χαμηλής σε υδατάνθρακες διατροφής και του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη μεταξύ 85.059 γυναικών. Στα στοιχεία περιλαμβάνονταν και παρακολούθηση 20 ετών.

Οι γυναίκες κατηγοριοποιήθηκαν σύμφωνα με τις τροφές που κατανάλωναν.

Υπολογίστηκαν τα σκορ της χαμηλής σε υδατάνθρακες διατροφής, που ήταν βασισμένη στην κατανάλωση λίπους, πρωτεϊνών και υδατανθράκων. Υψηλότερο σκορ αντικατόπτριζε υψηλότερη πρόσληψη λίπους και πρωτεϊνών και χαμηλότερη πρόσληψη υδατανθράκων.

Επομένως, όσο υψηλότερο ήταν το σκορ μιας γυναίκας, τόσο πιο πιστά ακολουθούσε η διατροφή που ήταν χαμηλή σε υδατάνθρακες και όσο πιο χαμηλό ήταν το σκορ, τόσο πιο πιστά ακολουθούνταν διατροφή χαμηλή σε λιπαρά.

Οι γυναίκες με υψηλότερο σκορ δεν είχαν αυξημένο κίνδυνο διαβήτη. Στην πραγματικότητα έμοιαζαν να έχουν λίγο μειωμένο κίνδυνο όταν έπαιρναν το λίπος και την πρωτεΐνη από λαχανικά σε σχέση με τη λήψη από ζώα.

Τέτοια διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες είναι παρόμοια με μια υγιεινή δίαιτα Atkins, δηλαδή μιας που δεν περιλαμβάνει μεγάλες ποσότητες ζωικού λίπους και ζωικών πρωτεϊνών, σημειώνει ο ερευνητής.

Όταν εστιάζει σε πηγές λαχανικών λίπους και πρωτεϊνών, αυτή η εκδοχή της Atkins είναι παρόμοια με χαμηλά γλυκαιμική Μεσογειακή διατροφή.

Ο ερευνητής θεωρεί πως η υιοθέτηση τέτοιας διατροφής μάλλον είναι πολύ καλό να γίνει αλλά οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν πώς να τρώνε σωστά. Δεν γνωρίζουν τι είναι οι απλοί και σύνθετοι υδατάνθρακες και τι απαιτεί η σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Ο Καθηγητής ιατρικής Dr.Stuart Weiss θεωρεί πως γενικά οι υδατάνθρακες θα πρέπει να είναι περιορισμένοι όπως και τα κορεσμένα λιπαρά. Αν κάποιος καταναλώνει μεγάλη ποσότητα από οτιδήποτε θα έχει να αντιμετωπίσει πρόβλημα.

Πηγή: www.iatronet.gr


http://www.sugarfree.gr/content/view/564/50/
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ΔΙΑΒΗΤΗΣ 16 Χρόνια 10 Μήνες πριν #4781

  • dimitrisd
  • Το Άβαταρ του/της dimitrisd
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 47
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Σωστα memos.Πιστεψέ με δοκίμασα ολες τις προτεινώμενες διατροφες απο ''διαιτολόγους'' και σε καμια περίπτωση δεν ηταν ΑΜΕΣΗ η ανταπόκριση ουτε ΕΜΜΕΣΗ βεβαια με τις τιμες που καταφερα ΑΒΙΑΣΤΑ με την διατροφη Ατκινς.Πρέπει να κρατησουμε ζωντανο αυτό το site!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ΔΙΑΒΗΤΗΣ 16 Χρόνια 10 Μήνες πριν #4783

  • stef
  • Το Άβαταρ του/της stef
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 184
Καλως ήρθες κι από μένα dimitrisd!!!
Οσον αφορά το διαβήτη και τα πλεονεκτήματα της διατροφής χαμηλων υ/α, έχω να προτείνω το site (και το βιβλίο ενδεχομένως) του Dr Bernstein
[url:xsapurwi]www.diabetes-book.com/[/url]
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: ΔΙΑΒΗΤΗΣ 16 Χρόνια 10 Μήνες πριν #4784

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
καλως ηρθες dimitrisd .
Χωρις να εχω αμεσα προσωπικη πειρα απο το θεμα, εχω αναφερει οτι διαβητικη, ινσουλινοεξαρτωμενη, ειναι η πεθερα μου. Η διατροφη που της εχει συστησει ο διαβιτολογος της εδω και χρονια, δεν εχει καμμια σχεδον διαφορα απο την δικη μας. Το μονο που διαφερει, ειναι στην ποσοτητα των λιπαρων. Ασχετα, αν η πεθερα μου προτιμαει, να κανει ινσουλινη δυο φορες την ημερα, ο γιατρος της της ειπε οτι αν ακολουθουσε πιστα την διατροφη, κατα πασα πιθανοτητα δεν θα χρειαζοταν ινσουλινη. Ε, ειναι λιγο λιχουδα η πεθερα.
Περα απ'αυτο ομως, ακουσα τον γιατρο της καποια στιγμη, να λεει, οτι οταν υπαρχει κληρονομικη προδιαθεση, καλο θα ειναι να ακολουθει καποιος αυτον τον τροπο διατροφης, Ετσι ελαχιστοποιουνται οι πιθανοτητες, εμφανισης της νοσου.
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.142 δευτερόλεπτα

Syndication