Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: Γάμος?

Re: ΓΑΜΟΣ? 16 Χρόνια 7 Μήνες πριν #5592

  • eva7
  • Το Άβαταρ του/της eva7
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 56
καλόοοοοοοοοο!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Γάμος? 16 Χρόνια 7 Μήνες πριν #5625

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
αυτο βρε vanta επρεπε να το βαλεις στο κομματι για τον εγγαμο βιο!!! ας ελπισουμε οτι δεν ειναι ετσι ακριβως.............
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Γάμος? 16 Χρόνια 7 Μήνες πριν #5626

  • vanta1965
  • Το Άβαταρ του/της vanta1965
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 53
κατερίνα μου ήταν αντιγραφή και επικόλληση .... δεν ήθελα να στεναχωρήσω κανέναν....η προσωπική μου άποψη είναι ότι είναι ενδιαφέρον πως μετά από τόσα αρνητικά που διάβασαμε, τα ζευγάρια παραμένουν μαζί αναγνωρίζοντας πως η συντροφικότητά και η εμπιστοσύνη είναι κορυφαία με τον συντροφό σου παρά με οποιαδήποτε σχεση σύντομη που τις πιο πολλές φορές δίνει στιγμιαία μεγαλύτερη χαρά αλλά και γρήγορο αδειασμα και απογοήτευση ....αλλωστε οι παντρεμένοι ζουν περισσότερο ....φιλιά
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Γάμος? 16 Χρόνια 7 Μήνες πριν #5641

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
ναι.. ζουν περισσοτερο αν καταφερουν να μη βγαλουν τα ματια τους με ολα αυτα!!! χι! χι! χι! :lol: :lol: :lol:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Γάμος? 16 Χρόνια 7 Μήνες πριν #5651

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
katerina27 έγραψε:
ναι.. ζουν περισσοτερο αν καταφερουν να μη βγαλουν τα ματια τους με ολα αυτα!!! χι! χι! χι! :lol: :lol: :lol:
Δεν ξερω αν ζουν περισσοτερο... Εκεινο που ξερω, ειναι οτι στα νεκροταφεια, βλεπεις πιο πολλες χηρες! Αρα, οι αντρες βγαζουν μονοι τους τα ματια τους μ'αυτα που κανουν..χι,χι,χι... :lol: :lol:
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Γάμος? 16 Χρόνια 7 Μήνες πριν #5678

  • Νατάσα
  • Το Άβαταρ του/της Νατάσα
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 394
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
clap ap clap ap clap ap clap ap
ξεράθηκα στα γέλια.
Να σαι καλά βρε.
Μου φτιαξες τη μέρα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.095 δευτερόλεπτα

Syndication