Αγνοείτε κάτι σημαντικό:
Είμαστε ενήλικες οιπερισσότεροι εδώ, λιγικά σκεπτόμενοι και με διάφορες και διαφορετικές εμπειρίες και απόψεις.
Εκείνο που συμφωνούμε όλοι όμως σίγουρα είναι ότι κανένας μας δεν θέλει να κάνει κακό στην υγεία του.
Άρα η απόφαση μας σε σχέση με την διατροφή αυτή θεωρώ ότι έχει παρθεί μετά από ώριμη σκέψη και ψάξιμο.
Και άντε όσοι επιθυμούμε να χάσουμε βάρος μπορεί να το κάνουμε τυφλά από την ΄τρελλή μας επιθυμία να ξεφορτωθούμε τα κιλά μας.
Όσοι όμως το κάνουν για ιατρικό λόγο, σίγουρα το χουν ψάξει σε βάθος.
Οπότε...........