Φρίξος έγραψε:
Έχοντας μεγαλώσει εκτός Ελλάδος, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με την μπάλα. Προχθές όταν κάποιος ρώτησε το 3χρονο γιό μου «τι ομάδα είσαι» αυτός τον κοίταζε σαν χάνος. Τότε συνειδητοποίησα ότι πρέπει στα γεράματα να ποδοσφαιροποιηθώ αν όχι για μένα, για τον φουκαρά τον γιό μου. Δέχομαι λοιπόν προτάσεις και προσηλυτισμούς!
αν το κανεις για το παιδι σου, ε, τοτε σαφως θα πρεπει να επιλεξεις τον νικητη!!! για να μην του τη λενε του πιτσιρικα και νιωθει δευτερος....
αντιλαβου;