Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: Ποιο αποφασισμένη από ποτέ!

Re: Ποιο αποφασισμένη από ποτέ! 14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #13631

  • Jubilee
  • Το Άβαταρ του/της Jubilee
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 181
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan
αχ απολαυση
ασε κατω τα πα τα τα κιααααααααα!
if only mosquitoes sucked fat instead of blood
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ποιο αποφασισμένη από ποτέ! 14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #13632

  • Marina
  • Το Άβαταρ του/της Marina
  • Αποσυνδεμένος
  • Administrator
  • Δημοσιεύσεις: 672
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Είναι ωραίος τουλάχιστον αυτός ο Εζέλ; Ή τσάμπα τα ταπατάκια;
Να σε προσέχεις, Marina
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ποιο αποφασισμένη από ποτέ! 14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #13635

  • anna9889
  • Το Άβαταρ του/της anna9889
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 54
Ααααχ αυτά τα βραδυνά φαγητά είναι η καταστροφή μου τώρα το καλοκαίρι... fryingpan yingpan Ευχάριστα είναι βέβαια όλα αυτά, αλλά όλο σε τραπέζια για γενέθλια, βαφτίσεις, ουζομαζώξεις... όλο και προσπαθώ να τρώω ATKINS, αλλά το μεν πνεύμα πρόθυμο η δε όρεξη....... μεγάλη hungry ngry και όλο και ξεφεύγω... Αλλά τουλάχιστον προσπαθώ να τα κάψω στη θάλασσα και στο γυμναστήριο μετά...
Αλλά άμα καταφέρω και δεν φάω κάποιο βράδυ.... πάνε τα 500 γραμμάρια... που τα ξαναπαίρνω βέβαια την επόμενη μέρα και ξανά από την αρχή....
Καλό μας καλοκαίρι, έστω και με 1-2 κιλάκια παραπάνω..... dance nce
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ποιο αποφασισμένη από ποτέ! 14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #13636

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Κορίτσια, έβαλα μυαλό! Κιουρία η δικιά σου, και ήδη το ένα έφυγε. Ήταν σίγουρα κατακράτηση. Μέχρι την άλλη εβδομάδα, θα έχουν φύγει και τα αλλα δύο. Τα πατατοειδή, έχουν κυριχθεί ανεπηθύμητα στο σπίτι, κάτι σαν τους βουλευτές μας!
Μαρινάκι, ο Εζέλ, είναι κό-λα-ση!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ποιο αποφασισμένη από ποτέ! 14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #13657

  • hopa
  • Το Άβαταρ του/της hopa
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 75
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
ax roulaaaaaaaaaa (κατά το ΑΧ ΚΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑ) χτύπησες ευαίσθητη χορδή ...4 κιλά εχω πάρει και δεν λέω να ξεκινήσω.. με έχουν πιάσει ηλίθιες μαύρες σκέψεις οτι αυτό ήταν , μεχρι εδώ δεν θα μπορεσω να χάσω αλλό κτλ...ασέ που επειδη ετρωγα κάθε μέρα τα ιδιά εδω και 3 μήνες βλέπω αυγό και γφαλοπουλα και μου έρχετε να κάνω εμετό...Οσό για τον εζέλ άστα...μιλάμε για καψούρα..εγώ που κορόιδευα τα τουρκικά..ο άντρας μου τουρκάλα με ανεβάζει τουρκάλα με κατεβάζει...προχθες τον ειδά και στον υπνό μου .. που έχω φτάσει η δολιά η μάνα.. παίζει στην τv και λέω στο γιό μου να ο πατρίος σου..ψήνομαι να αρχίσω να διαβάσω το κοράνι μη σου πω...( ποτέ δεν ξέρεις..) ενώ δεν ειναι ωραίος -ωραίος εχει εκείνο το βλέμμα... αχ...... αν και εχω δει το τελευταιο επισοδειο(you tube) και καταξενέρωσα..Ρούλα στο θέμα μας τώρα.. τράβα μου το αυτί να ξεκινήσω κι εγώ γιαβάς-γιαβάς να πάμε μαζί ταξίδι στην τουρκία και να έχουμε τα μούτρα να του πούμε γκέλ-γκελ 84 ειμαι απο 81 και θελω να παω 60 τουλαχιστον...( ρουλιώ τα επεισοδια που βγαίνουν σε dvd ανεβαίνουν την ίδια κιολας μερα στο you tube)
αν καταφέρω να το πιστέψω θα καταφέρω και να το ζήσω . .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ποιο αποφασισμένη από ποτέ! 14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #13667

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
hopa μου η εαίσθητη χορδή, είναι και για τα κιλάκια, και για τον Εζέλ!
Λοιπόν! Τραβάω αυτί, και σου λέω: Ξεκίνα! Τέταρτη μέρα σήμερα και ήδη μετράω 2 κιλάκια κάτω. Τα πρώτα, το ξέρεις ότι θα φύγουν πανεύκολα! Γιατί είναι και από κατακράτηση. Μια απόφαση είναι! Ξεκίνα και καμμιά ωρίτσα περπάτημα και θα δεις! Δεν θα πιστεύεις στα μάτια σου. Πλακώσου και στα νερά και το τσάι. Τσαγάκι κρύο, να φεύγει και το φούντωμα μπροστά στον Εζέλ!
Όσο για τον δικό μου άντρα, δεν υπάρχει πρόβλημα. Έχει φάει μεγαλύτερο κόλλημα κι από μένα! Πρωι πρωί, κάθε Πέμπτη τρέχει και αγοράζει το Τηλέραμα!
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.080 δευτερόλεπτα

Syndication