Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: Το απαγορευμενο...

Re: Το απαγορευμενο... 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #13187

  • roadrunner
  • Το Άβαταρ του/της roadrunner
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 130
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
δυο μερες απο την ζωη μου....οχι ρε π&&&& πάρτα ,πάρτα fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan fryingpan yingpan
jubileeeee Μην την ξανακανεις την πατατιαααα :twisted: :twisted:
εμεις δεν φταιμε ακομη .... hungry ngry hungry ngry
πως θα τολμησουμε να εξομολογηθουμε την αμαρτια μας οταν συμβει .. fryingpan yingpan fryingpan yingpan να,να fryingpan yingpan fryingpan yingpan
θέλω να γίνω αυτό που ονειρεύομαι .Με ένα στόχο κάθε μέρα .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Το απαγορευμενο... 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #13190

  • Jubilee
  • Το Άβαταρ του/της Jubilee
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 181
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Χαχα, φτανει καλε με το τηγανι, καρουμπαλα εβγαλα.
if only mosquitoes sucked fat instead of blood
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Το απαγορευμενο... 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #13211

  • roadrunner
  • Το Άβαταρ του/της roadrunner
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 130
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
πως τολμας και μιλας ακομη :x ? παρε αλλη μια fryingpan yingpan

καλα σε εχω μαυρισει στο ξυλο δεν θα μπορεις να βγεις εξω .. :lol: :lol:

φιλια ρε jubilaki και να σε προσεχεις clap ap , κατι ξερει η μαρινα που το γραφει .. dance nce
θέλω να γίνω αυτό που ονειρεύομαι .Με ένα στόχο κάθε μέρα .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Το απαγορευμενο... 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #13212

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Καλέ μην την χτυπάς άλλο! Θα κάνει σημάδια και δεν θα μπορεί να βγει έξω. Κι άμα κάθεται μέσα, ε, όλο και καμμιά στραβή θα κάνει!
Jubilee μην μασάς! Μέσα από τα λάθη μαθαίνουμε. Το λέει κι ο λαός. (Όχι του Καρατζαφέρη!)
"Παθός-μαθός", αλλά και "στερνή μου γνώση, να σ'είχα πρώτα", ακι "το δις εξαμαρτείν..."
Κάποιος να με σταματήσει!!!!! Καμιά τηγανιά περισσεύει;;;;
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Το απαγορευμενο... 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #13219

  • Jubilee
  • Το Άβαταρ του/της Jubilee
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 181
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
παρε και εσυ να μη ζουλευεις fryingpan yingpan fryingpan yingpan

Ανεβηκα και ζυγαρια, οκ δειχνει 2 κιλα πανω αλλα φανταζομαι οτι φταιει και η καθυστερηση (οχι η νοητικη , αλλο θεμα αυτο) Περιμενω να αδιαθετησω, εδω και 5 μερες.
Αν εβαλα 2 κιλα επειδη εφαγα ενα απογευμα.... πωπω fryingpan yingpan
if only mosquitoes sucked fat instead of blood
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Το απαγορευμενο... 15 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #13236

  • roadrunner
  • Το Άβαταρ του/της roadrunner
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 130
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
σταματηστε το μαζοχισμο
οχι αλλο .... fryingpan yingpan τηγανι -οχι αλλο καρβουνο-
θέλω να γίνω αυτό που ονειρεύομαι .Με ένα στόχο κάθε μέρα .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.058 δευτερόλεπτα

Syndication