Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: τσιπουρο??

Re: τσιπουρο?? 16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #7218

  • Hemma
  • Το Άβαταρ του/της Hemma
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 159
okey.σε ευχαριστω.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: τσιπουρο?? 16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #7244

  • efaki
  • Το Άβαταρ του/της efaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 188
Πάντως 1κ.σ. γλυκάνισος έχει 3γρ υδ/κες. Πόσο να χουν ένα-δυο ποτηράκια???
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: τσιπουρο?? 16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #7275

  • Faustina
  • Το Άβαταρ του/της Faustina
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 7
Εεεε τσίπουρο και ρακί είναι το ίδιο?? :?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: τσιπουρο?? 16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #7276

  • efaki
  • Το Άβαταρ του/της efaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 188
Νομίζω ότι δεν έχουν διαφορές στον τρόπο απόσταξης. Και τα δύο προέρχονται από απόσταξη αφού έχει αφαιρεθεί ο μούστος. Και νομίζω ότι τη ρακή δεν θα τη βρείς με γλυκάνισο ή άλλα μυρωδικά. Τώρα για λεπτομέρειες, ψάξε σε wiki!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.086 δευτερόλεπτα

Syndication