Nατάσα μου θύμισες τον Κούρκουλο σε εκείνη την ταινία που βάζει φωτιά στα πράγματά του και χορεύει! χχαχαχαχα! Μπράβο σου!
Έχεις σκεφτεί την μεταποίηση; η γιαγιά μου αν κανένα σεντόνι σκιζόταν, το έκανε ξεσκονόπανα ή τραπεζομάντηλο, αν καμιά πετσέτα χαλούσε, την έκανε ποτηρόπανο! Ολόκληρη προίκα μπορεις να κάνεις, πλακα πλάκα!!!!
Τα ρούχα κρίμα είναι, δώστα σε κανένα γηροκομείο για τους γέροντες.
Καλή συνέχεια να φάμε κ τα 19! Τώρα με την τρεχάλα του προεκλογικού αγώνα θα φύγουν εύκολα! Εύχομαι επιτυχία σε κάθε είδους αγώνα σου!