Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: Ο Φασουλής

Re: Ο Φασουλής 16 Χρόνια 9 Μήνες πριν #4128

  • bluesmartoulis
  • Το Άβαταρ του/της bluesmartoulis
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 29
Να πω ότι δεν ζηλεύω θα πώ ψέμματα!
Όμως δεν μπορώ παρά να πώ ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ! Συγχαρητήρια! Εύγε!
Ο δε τίτλος της δημοσίευσης είναι όλα τα λεφτά...

Η enh έχει φανταστική ιδέα! Αλλά η ανταλλαγή είναι δύσκολη δεδομένου πως είμαστε διασκορπισμένοι στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα!

Σας γλυκοφιλώ και μήπως είναι ώρα για ψώνια? (λέω τώρα)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ο Φασουλής 16 Χρόνια 9 Μήνες πριν #4129

  • Δημητρης
  • Το Άβαταρ του/της Δημητρης
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 156
καλησπερα νατασα, και εμενα το παντελονι της δουλειας εχει αρχησει να πεφτει , μου κανουν ρουχα που δεν μου εκαναν , 10ν/ρα κατω φοραω τορα παντελονια.... με λιγη ακομη προσπαθεια θα φτασω τα 73 κιλα. clap ap clap ap clap ap clap ap clap ap bravo avo bravo avo bravo avo
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ο Φασουλής 16 Χρόνια 9 Μήνες πριν #4136

  • roulaki
  • Το Άβαταρ του/της roulaki
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 1073
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 57
Μπορει να μη μπορουμε να ανταλλαξουμε ρουχα λογω αποστασης, μπορουμε ομως να δεσμευτουμε, να μη πεταμε τιποτα απο τα ρουχα μας, και να τα δωριζουμε σε ενα ιδρυμα, ή στην ενορια μας. Ετσι, για την ψυχη του Ατκινς. Που καλα να τον εχει ο Θεος εκει που ειναι.....
love your self
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ο Φασουλής 16 Χρόνια 9 Μήνες πριν #4140

  • katerina27
  • Το Άβαταρ του/της katerina27
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 705
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
bravo avo bravo avo bravo avo αυτο θα πει πεισμα!! congratualtions ngratualtions !!! αντε κ καλη συνεχεια κ νομιζω πως αυτο που ειπε το ρουλακι ειναι σωστο! μην τα πετατε τα παλια σας ρουχαλακια, δωστε τα καπου που μπορι να τα εχου αναγκη!! ;)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ο Φασουλής 16 Χρόνια 9 Μήνες πριν #4141

  • nanage
  • Το Άβαταρ του/της nanage
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 132
Nατάσα μου θύμισες τον Κούρκουλο σε εκείνη την ταινία που βάζει φωτιά στα πράγματά του και χορεύει! χχαχαχαχα! Μπράβο σου!
Έχεις σκεφτεί την μεταποίηση; η γιαγιά μου αν κανένα σεντόνι σκιζόταν, το έκανε ξεσκονόπανα ή τραπεζομάντηλο, αν καμιά πετσέτα χαλούσε, την έκανε ποτηρόπανο! Ολόκληρη προίκα μπορεις να κάνεις, πλακα πλάκα!!!!
Τα ρούχα κρίμα είναι, δώστα σε κανένα γηροκομείο για τους γέροντες.

Καλή συνέχεια να φάμε κ τα 19! Τώρα με την τρεχάλα του προεκλογικού αγώνα θα φύγουν εύκολα! Εύχομαι επιτυχία σε κάθε είδους αγώνα σου!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Ο Φασουλής 16 Χρόνια 9 Μήνες πριν #4147

  • Νατάσα
  • Το Άβαταρ του/της Νατάσα
  • Αποσυνδεμένος
  • Χρήστης
  • Δημοσιεύσεις: 394
Ευχαριστώ βρε παιδιά, αλλά τα ρούχα μου θα τα κάψω.
Την έχω δει καίω το παρελθόν και τέλος.
Όχι γιατί είμαι άπονη αλλά έτσι το χω απωθημένο.
Όσο για τα 19 κιλά μου τον Δεκέμβρη θα τά χω εξαφανίσει.
Το νέο έτος θα με βρει άλλη Νατάσα.
Όσο για τον προεκλογικό αγώνα ευχαριστώ, τώρα στηρίζω μια φίλη.
Του χρόνου όμως τρεχάτε ποδαράκια μου, που επί΄τέλους θα είναι και πιο αδύνατα και θα έχουν αντοχή γιατί έρχεται η σειρά μου για προεκλογικό αγώνα.
Μήπως νάρθετε με πλακάτ για στήριξη;
Φιλιά.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.081 δευτερόλεπτα

Syndication